Vrácení zboží a reklamace
1. Jak postupovat při vrácení zboží
-
Zboží můžete vrátit v lhůtě 14 dní od nákupu bez udání důvodu.
-
Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si stáhnete tady.
-
V protokolu uveďte i číslo bankovního účtu.
-
Vyplněný protokol vytiskněte a podepište.
-
Protokol vložte do zásilky, která bude obsahovat vracené zboží.
-
Spolu s formulářem Odstoupení od kupní smlouvy přiložte i kopii daňového dokladu - faktury.
-
Zboží není možné vrátit formou dobírky.
- Částku Vám zašleme zpět nejpozději do 14ti dnů bankovním převodem
Nebo je možné po vzájemné dohodě dodat zboží jiného druhu. Náklady na výměnu zboží hradí kupující.
Podmínky pro výměnu nebo vrácení zboží BEZ FINANČNÍ SANKCE
- Výrobek nesmí být používaný
- Výrobek musí být kompletní a zároveň nepoškozený
- Výrobek musí mít originál krabici
- Výrobek opatřete kopií dokladu o zakoupení
- Vracené zboží nesmí být zasláno dobírkou!
Zboží zašlete na adresu :
RYNISING Holding, SE - Reklamace
Polanecká 803/72
721 07 Ostrava - Svinov
Krabice s botami nesmí být popsána ani přelepena lepící páskou. Jedná se o součást výrobku, a jako takový musí být vrácena v bezvadném stavu.
2. Jak postupovat při reklamaci zboží
-
Vyplňte reklamační protokol, který si stáhnete tady. Závadu popište co nejpodrobněji.
-
V protokolu uveďte i číslo bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné.
-
Vyplněný protokol vytiskněte a podepište.
-
Protokol vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží.
-
Spolu s protokolem reklamovaného zboží přiložte i kopii daňového dokladu - faktury.
- Zboží není možné vrátit formou dobírky.
Zboží zašlete na adresu :
RYNISING Holding, SE - Reklamace
Polanecká 803/72
721 07 Ostrava - Svinov
Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, může být zasláno zpět.
Zásilku posílejte Českou poštou nebo jiným dopravcem s osobním doručováním. Zásilkovna nám bohužel balíček přímo na centrálu nedoručí.
Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace.
Na zpracování reklamace máme 30 dní od doručení. - O výsledku reklamace Vás budeme informovat telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím administračního rozhraní.
Reklamační řád
Odpovědnost za vady zboží, záruka
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. Minimální záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční lhůta začíná plynout dnem převzetí předmětu plnění. V případě výskytu vady předmětu plnění, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce.
Minimální záruční lhůta
Zákonem stanovená minimální zákonná lhůta je 24 měsíců. V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.
Podmínky záruky
Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.
Reklamace zboží
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět.
- Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:
- Běžné opotřebení
- Pokud nebudete udržovat výrobek dle návodu
- Pokud zanedbáte péči o výrobek
- Pokud vznikne neopatrnou manipulací mechanické poškození
- Pokud použijete výrobek k jiným, než určeným účelům